Zagazig University Digital Repository
Home
Thesis & Publications
All Contents
Publications
Thesis
Graduation Projects
Research Area
Research Area Reports
Search by Research Area
Universities Thesis
ACADEMIC Links
ACADEMIC RESEARCH
Zagazig University Authors
Africa Research Statistics
Google Scholar
Research Gate
Researcher ID
CrossRef
هل يلعب التسويق من خلال الشخصية الإفتراضية دوراً في تحقيق نواتج تسويقية إيجابية؟
Faculty
Commerce
Year:
2023
Type of Publication:
ZU Hosted
Pages:
129-166
Authors:
omnia Abdelaziem Abdelhaliem Helal
Staff Zu Site
Abstract In Staff Site
Journal:
مجلة جامعة الاسكندرية للعلوم الادارية مجلة جامعة الاسكندرية للعلوم الادارية
Volume:
60
Keywords :
, يلعب التسويق , خلال الشخصية الإفتراضية دوراً
Abstract:
Most organizations have recently rushed to make marketing efforts based on information and communication technology alongside traditional marketing. Among the most prominent contemporary marketing strategies is avatar marketing, which depen
Author Related Publications
omnia Abdelaziem Abdelhaliem Helal, "دور العوامل الديموجرافية و السيكوجرافية في العلاقة بين التسويق عبر مواقع التواصل الاجتماعي و ولاء العملاء للعلامة التجارية", مجلة الدراسات و البحوث التجارية، كلية التجارة، جامعة بنها, 2018
More
omnia Abdelaziem Abdelhaliem Helal, "The Role of Demographics and Psychographics in the Relationship between Social Media Marketing and Brand Awareness among Smartphone Users in Egypt", كلية التجارة- جامعة الاسماعيلية, 2018
More
omnia Abdelaziem Abdelhaliem Helal, "The Effect of Facebook Marketing on Brand Engagement: The role of Demographics and Psychographics An empirical study on smartphone users in Egypt", مجلة كلية التجارة للبحوث العلمية، كلية التجارة، جامعة الإسكندرية, 2018
More
omnia Abdelaziem Abdelhaliem Helal, "The moderating role of self-efficacy in the relationship between workplace envy and social undermining", Global Business and Organizational Excellence, 2021
More
omnia Abdelaziem Abdelhaliem Helal, "Entrepreneurial marketing and bank performance in Egypt: is environmental turbulence a missing link?", Journal of Entrepreneurship in Emerging Economies, 2021
More
Department Related Publications
Tamer Mohamed Hassan Ibrahiem Shahwan, "Efficiency analysis of UAE banks using data envelopment analysis", Journal of Economic and Administrative Sciences, 2013
More
Maha Mohamed Mohamed Ahmed Elbanawey, "الدورالوسيط للملكية النفسية في إطارالعلاقة بين إدراك أخلاقية صناعة القرارالتنظيمي وخصائص الوظيفة والسلوك الإستباقي للأفراد "دراسة ميدانية على المستشفيات الحكومية بمحافظة الشرقية"", مجلة كلية التجارة للبحوث العلمية، كلية التجارة، جامعة الإسكندرية, 2018
More
Samia Elsayed Mahmoud Muhamed, "استخدام نموذج رضا العميل الأمريكي لقياس محددات و نتائج رضا المرضى عن الخدمة الصحية بالمستشفيات الخاصة : دراسة تطبيقية", المجلة العلمية للتجارة و التمويل، كلية التجارة، جامعة طنطا, 2017
More
Abeer Osman Abdelazez Ataallah, "تطبيقاات تجارية باستخدام الحاسب الآلي", المؤلف, 2020
More
Abeer Osman Abdelazez Ataallah, "Management Studies-Functional Approach", المؤلف, 2021
More
جامعة المنصورة
جامعة الاسكندرية
جامعة القاهرة
جامعة سوهاج
جامعة الفيوم
جامعة بنها
جامعة دمياط
جامعة بورسعيد
جامعة حلوان
جامعة السويس
شراقوة
جامعة المنيا
جامعة دمنهور
جامعة المنوفية
جامعة أسوان
جامعة جنوب الوادى
جامعة قناة السويس
جامعة عين شمس
جامعة أسيوط
جامعة كفر الشيخ
جامعة السادات
جامعة طنطا
جامعة بنى سويف