Entrepreneurial marketing and bank performance in Egypt: is environmental turbulence a missing link?

Faculty Commerce Year: 2021
Type of Publication: ZU Hosted Pages:
Authors:
Journal: Journal of Entrepreneurship in Emerging Economies Journal of Entrepreneurship in Emerging Economies Volume:
Keywords : Entrepreneurial marketing , bank performance , Egypt: , environmental    
Abstract:
Purpose – Current research argues that there is a positive relationship between entrepreneurial marketing (EM) and business performance. However, this relationship has only been discussed in a relatively stable environmental situation and i
   
     
 
       

Author Related Publications

  • omnia Abdelaziem Abdelhaliem Helal, "دور العوامل الديموجرافية و السيكوجرافية في العلاقة بين التسويق عبر مواقع التواصل الاجتماعي و ولاء العملاء للعلامة التجارية", مجلة الدراسات و البحوث التجارية، كلية التجارة، جامعة بنها, 2018 More
  • omnia Abdelaziem Abdelhaliem Helal, "The Role of Demographics and Psychographics in the Relationship between Social Media Marketing and Brand Awareness among Smartphone Users in Egypt", كلية التجارة- جامعة الاسماعيلية, 2018 More
  • omnia Abdelaziem Abdelhaliem Helal, "The Effect of Facebook Marketing on Brand Engagement: The role of Demographics and Psychographics An empirical study on smartphone users in Egypt", مجلة كلية التجارة للبحوث العلمية، كلية التجارة، جامعة الإسكندرية, 2018 More
  • omnia Abdelaziem Abdelhaliem Helal, "The moderating role of self-efficacy in the relationship between workplace envy and social undermining", Global Business and Organizational Excellence, 2021 More
  • omnia Abdelaziem Abdelhaliem Helal, "A Moderation and Mediation Model of Social Media Marketing and Brand Loyalty Among Smartphone Users in Egypt", International Journal of Customer Relationship Marketing and Management, 2021 More

Department Related Publications

  • Abeer Osman Abdelazez Ataallah, "Workplace Bullying’s practices and results:A comparative study", كلية التجارة - جامعة الزقازيق, 2013 More
  • omnia Abdelaziem Abdelhaliem Helal, "The Effect of Facebook Marketing on Brand Engagement: The role of Demographics and Psychographics An empirical study on smartphone users in Egypt", مجلة كلية التجارة للبحوث العلمية، كلية التجارة، جامعة الإسكندرية, 2018 More
  • Abeer Osman Abdelazez Ataallah, "The Factors Affect Organizational Knowledge Creation Processes in the Egyptian Manufacturing Environment: a comparative Study", كلية التجارة - جامعة الزقازيق, 2014 More
  • Abeer Osman Abdelazez Ataallah, "دراسة تحليلية لتأثير العدالة التنظيمية على التكيف التنظيمى بالتطبيق على الوحدات المحلية", كلية التجارة- جامعة عين شمس, 2015 More
  • Abeer Osman Abdelazez Ataallah, "دور القيادة الخادمة في تفعيل التطوير الذاتي: دراسة مقارنة بالمستشفيات الجامعية", كلية التجارة- جامعة عين شمس, 2015 More
Tweet