Zagazig University Digital Repository
Home
Thesis & Publications
All Contents
Publications
Thesis
Graduation Projects
Research Area
Research Area Reports
Search by Research Area
Universities Thesis
ACADEMIC Links
ACADEMIC RESEARCH
Zagazig University Authors
Africa Research Statistics
Google Scholar
Research Gate
Researcher ID
CrossRef
دور العوامل الديموجرافية و السيكوجرافية في العلاقة بين التسويق عبر مواقع التواصل الاجتماعي و ولاء العملاء للعلامة التجارية
Faculty
Commerce
Year:
2018
Type of Publication:
ZU Hosted
Pages:
Authors:
omnia Abdelaziem Abdelhaliem Helal
Staff Zu Site
Abstract In Staff Site
Journal:
مجلة جامعة الجوف للعلوم الاجتماعية مجلة الدراسات و البحوث التجارية، كلية التجارة، جامعة بنها
Volume:
Keywords :
, العوامل الديموجرافية , السيكوجرافية , العلاقة , التسويق , مواقع
Abstract:
Social media is increasingly finding a place for itself in all aspects of our lives. Social media is being increasingly used as a platform to conduct marketing and advertising activities (Alalwan, 2018). However, there is always a challenge
Author Related Publications
omnia Abdelaziem Abdelhaliem Helal, "The Role of Demographics and Psychographics in the Relationship between Social Media Marketing and Brand Awareness among Smartphone Users in Egypt", كلية التجارة- جامعة الاسماعيلية, 2018
More
omnia Abdelaziem Abdelhaliem Helal, "The Effect of Facebook Marketing on Brand Engagement: The role of Demographics and Psychographics An empirical study on smartphone users in Egypt", مجلة كلية التجارة للبحوث العلمية، كلية التجارة، جامعة الإسكندرية, 2018
More
omnia Abdelaziem Abdelhaliem Helal, "The moderating role of self-efficacy in the relationship between workplace envy and social undermining", Global Business and Organizational Excellence, 2021
More
omnia Abdelaziem Abdelhaliem Helal, "Entrepreneurial marketing and bank performance in Egypt: is environmental turbulence a missing link?", Journal of Entrepreneurship in Emerging Economies, 2021
More
omnia Abdelaziem Abdelhaliem Helal, "A Moderation and Mediation Model of Social Media Marketing and Brand Loyalty Among Smartphone Users in Egypt", International Journal of Customer Relationship Marketing and Management, 2021
More
Department Related Publications
Abeer Osman Abdelazez Ataallah, "Workplace Bullying’s practices and results:A comparative study", كلية التجارة - جامعة الزقازيق, 2013
More
omnia Abdelaziem Abdelhaliem Helal, "The Effect of Facebook Marketing on Brand Engagement: The role of Demographics and Psychographics An empirical study on smartphone users in Egypt", مجلة كلية التجارة للبحوث العلمية، كلية التجارة، جامعة الإسكندرية, 2018
More
Maha Mohamed Mohamed Ahmed Elbanawey, "الأثر المعدل للكفاءة الذاتية الخضراء في العلاقة بين القيادة المسئولة والسلوك الأخضر للعاملين دراسة ميدانية على قطاع الأدوية المصري", المجلة المصرية للدراسات التجارية, 2024
More
Tamer Mohamed Hassan Ibrahiem Shahwan, "The association between disclosure level and cost of capital in an emerging market: evidence from Egypt", Afro-Asian J. Finance and Accounting, 2014
More
Tamer Mohamed Hassan Ibrahiem Shahwan, "Academic Risk Measures and Audit Qualifications: Evidence from Egypt", Journal of Emerging Trends in Economics and Management Sciences, 2015
More
جامعة المنصورة
جامعة الاسكندرية
جامعة القاهرة
جامعة سوهاج
جامعة الفيوم
جامعة بنها
جامعة دمياط
جامعة بورسعيد
جامعة حلوان
جامعة السويس
شراقوة
جامعة المنيا
جامعة دمنهور
جامعة المنوفية
جامعة أسوان
جامعة جنوب الوادى
جامعة قناة السويس
جامعة عين شمس
جامعة أسيوط
جامعة كفر الشيخ
جامعة السادات
جامعة طنطا
جامعة بنى سويف