Zagazig University Digital Repository
Home
Thesis & Publications
All Contents
Publications
Thesis
Graduation Projects
Research Area
Research Area Reports
Search by Research Area
Universities Thesis
ACADEMIC Links
ACADEMIC RESEARCH
Zagazig University Authors
Africa Research Statistics
Google Scholar
Research Gate
Researcher ID
CrossRef
The Role of Demographics and Psychographics in the Relationship between Social Media Marketing and Brand Awareness among Smartphone Users in Egypt
Faculty
Commerce
Year:
2018
Type of Publication:
ZU Hosted
Pages:
Authors:
omnia Abdelaziem Abdelhaliem Helal
Staff Zu Site
Abstract In Staff Site
Journal:
مجلة بحوث التربية الشاملة كلية التجارة- جامعة الاسماعيلية
Volume:
Keywords :
, Role , Demographics , Psychographics , the Relationship between Social
Abstract:
Social media are increasingly finding a place for themselves in all aspects of our lives. Social media are being extensively used as a platform to conduct marketing and advertising activities (Alalwan, 2018). However, there is always a ch
Author Related Publications
omnia Abdelaziem Abdelhaliem Helal, "دور العوامل الديموجرافية و السيكوجرافية في العلاقة بين التسويق عبر مواقع التواصل الاجتماعي و ولاء العملاء للعلامة التجارية", مجلة الدراسات و البحوث التجارية، كلية التجارة، جامعة بنها, 2018
More
omnia Abdelaziem Abdelhaliem Helal, "The Effect of Facebook Marketing on Brand Engagement: The role of Demographics and Psychographics An empirical study on smartphone users in Egypt", مجلة كلية التجارة للبحوث العلمية، كلية التجارة، جامعة الإسكندرية, 2018
More
omnia Abdelaziem Abdelhaliem Helal, "The moderating role of self-efficacy in the relationship between workplace envy and social undermining", Global Business and Organizational Excellence, 2021
More
omnia Abdelaziem Abdelhaliem Helal, "Entrepreneurial marketing and bank performance in Egypt: is environmental turbulence a missing link?", Journal of Entrepreneurship in Emerging Economies, 2021
More
omnia Abdelaziem Abdelhaliem Helal, "A Moderation and Mediation Model of Social Media Marketing and Brand Loyalty Among Smartphone Users in Egypt", International Journal of Customer Relationship Marketing and Management, 2021
More
Department Related Publications
Athar Hashem Ahmed Hashim, "أثر اختلاف التركيب النسبى للهيكل التمويلى على الإنتاجية "دراسة تطبيقية على المنظمات المصرية"", كلية التجارة -جامعة الزقازيق, 2016
More
Tamer Mohamed Hassan Ibrahiem Shahwan, "Efficiency analysis of GCC academic libraries: an application of data envelopment analysis", Performance Measurement and Metrics, 2013
More
Zaki Mahmoud Zaki Sakr, ""أثر تطبيق الحكومة الالكترونية على الجودة الشاملة ومستوى جودة الخدمات الجامعية: دراسة تطبيقية على خدمات جامعة الزقازيق"", كلية التجارة- جامعة الزقازيق, 2011
More
Maha Mohamed Mohamed Ahmed Elbanawey, "العلاقة بين الصمت التنظيمي و الاحتراق الوظيفي "دراسة تطبيقية على الأطباء البشريين في مستشفيات جامعة الزقازيق"", المجلة العلمية للتجارة و التمويل، كلية التجارة، جامعة طنطا, 2017
More
omnia Abdelaziem Abdelhaliem Helal, "دور العوامل الديموجرافية و السيكوجرافية في العلاقة بين التسويق عبر مواقع التواصل الاجتماعي و ولاء العملاء للعلامة التجارية", مجلة الدراسات و البحوث التجارية، كلية التجارة، جامعة بنها, 2018
More
جامعة المنصورة
جامعة الاسكندرية
جامعة القاهرة
جامعة سوهاج
جامعة الفيوم
جامعة بنها
جامعة دمياط
جامعة بورسعيد
جامعة حلوان
جامعة السويس
شراقوة
جامعة المنيا
جامعة دمنهور
جامعة المنوفية
جامعة أسوان
جامعة جنوب الوادى
جامعة قناة السويس
جامعة عين شمس
جامعة أسيوط
جامعة كفر الشيخ
جامعة السادات
جامعة طنطا
جامعة بنى سويف