أثر التفاعل بين أدوات التجول داخل المتاحف الافتراضية والاسلوب المعرفى فى تنمية مهارات انتاج الوسائط المتحفية لدى طلاب تكنولوجيا التعليم

Faculty Specific Education Year: 2024
Type of Publication: ZU Hosted Pages:
Authors:
Journal: Volume:
Keywords : , التفاعل , أدوات التجول داخل المتاحف الافتراضية    
Abstract:
- The objective of the current research is to design a virtual museum with the tools of walking (the list / super images) and the cognitive style (adopted / independent) on the cognitive field to develop the skills of producing museum media for students of the Faculty of Specific Education and the performance of museum media production skills among students of educational technology. The "independent students of the cognitive field" who use existing tools and superlatives to navigate the virtual museum, "students dependent on the cognitive field" in the level of cognitive achievement related to museum media production skills, Production of museum media.
   
     
 
       

Author Related Publications

  • Marlin Esam Shawky Mekhaiel , "تصميم الألعاب الرقمية التحفيزية (الفردية- الجماعية) وأثرها فى تنمية المهارات الأساسية للكمبيوتر والتقبل التكنولوجى لدى التلاميذ المعاقين عقلياً القابلين للتعلم بفصول الدمج.", 2024 More

Department Related Publications

  • Ehab Mahmoud Ibrahiem Mohamed, "تأثير التفاعل بين أنماط التعلم الالكترونى عبر شبكة الانترنت والاسلوب المعرفى للمتعلم على تنمية مهارات انتاج برامج الفيديو الرقمية لدى طلاب تكنولوجيا التعليم (دكتوراة لم تناقش بعد)", لايوجد, 1900 More
  • Manar Hamed Abdallah Hamed, "أنماط الدعم التعليمي باستخدام الإنفو جرافيك في بيئة التعلم الإلكتروني القائم على الحالة وأثرها في تنمية مهارات حل المشكلات لدى الطلاب معلمي الحاسب الآلي", كلية التربية، جامعة دمنهور, 2017 More
Tweet