Zagazig University Digital Repository
Home
Thesis & Publications
All Contents
Publications
Thesis
Graduation Projects
Research Area
Research Area Reports
Search by Research Area
Universities Thesis
ACADEMIC Links
ACADEMIC RESEARCH
Zagazig University Authors
Africa Research Statistics
Google Scholar
Research Gate
Researcher ID
CrossRef
دراسة تحليليه لولاء المستهلكين للعلامة التجارية وفقا لنموذج AIDA لأعضاء نادى الزمالك المصري
Faculty
Physical Education for Boys
Year:
2019
Type of Publication:
ZU Hosted
Pages:
Authors:
Ahmed Hosieny Sayed Ayoub
Staff Zu Site
Abstract In Staff Site
Journal:
مجله علوم التربيه البدنيه والرياضيه– كلية التربية الرياضية للبنين جامعة بنها المجلة العلمية لعلوم وفنون الرياضة– كلية التربية الرياضية للبنات بالجزيرة جامعة حلوان
Volume:
Keywords :
دراسة تحليليه لولاء المستهلكين للعلامة التجارية
Abstract:
Search aim: The current research aims to identify the degree of consumer loyalty of the brand in the Egyptian club of Zamalek through the recognition of the members' awareness of the trademarks of the club - the degree of interest of the members in the trademarks - the desire of the members of the trade marks - the influence of pastoral practices on the desire of the members to make the purchase decision) Curriculum used: The researchers used descriptive method in the survey method to suit the nature of research and objectives Research Sample and Characteristics: The sample consisted of (390) members of the General Assembly of Zamalek Club (the working members - the followers members - the athletes members) and the researchers selected the sample random of the research community, and the survey consisted of (45) The most important results: The most important results were the existence of sufficient awareness among the members of the club of the club's sponsor brands, the presence of awareness among the members of the club about the places of trade marks of sponsorship among members and the awareness of the members of the club of the time scale in which most trademarks signed sponsorship contracts with the club. The means of advertising used by the club sponsors are of interest to the members of the club, the possession of trademarks to sponsor the club a distinct place compared to the competitors of other marks, also agree the mental image of his place trademarks with the ambitions and wishes of members, Urinates from club members for trademark products, and clarity of the marketing policies of brands to influence members to buy products
Author Related Publications
Ahmed Hosieny Sayed Ayoub, ""آليات تسويق الرعاية الرياضية بالأندية الرياضية بجمهورية مصر العربية"", مجلة كلية التربية الرياضية بنين, 2014
More
Ahmed Hosieny Sayed Ayoub, "إدارة سلسلة الإمداد (الأنشطة اللوجستية) فى الأندية الرياضية بجمهورية مصر العربية", المؤتمر العلمى الدولى الرابع - كلية التربية الرياضية بنين – جامعة الزقازيق, 2017
More
Ahmed Hosieny Sayed Ayoub, "تمكين الموارد البشرية وعلاقتها بتحقيق الميزة التنافسية للأندية الرياضية", المجلة العلمية للتربية البدنية وعلوم الرياضة– كلية التربية الرياضية بنين جامعة حلوان, 2019
More
Ahmed Hosieny Sayed Ayoub, "دور المزيج التسويقى فى اتخاذ القرار الشرائى للمستهلك الرياضى فى الأندية الرياضية بجمهورية مصر العربية", المجلة العلمية للتربية البدنية وعلوم الرياضة– كلية التربية الرياضية بنين جامعة حلوان, 2018
More
Ahmed Hosieny Sayed Ayoub, "العلاقة المتكاملة بين التكلفة المستهدفة وسلسلة القيمة للتسعير فى التسويق الرياضى لدعم الميزة التنافسية للمؤسسة الرياضية", المجلة العلمية للتربية البدنية وعلوم الرياضة– كلية التربية الرياضية بنين جامعة حلوان, 2017
More
Department Related Publications
Abdou Ibrahim Abdou Mohamed, "دراسة تحليلية للالعاب الشعبية الترويحية المنظمة ذاتياً بالمؤسسات الرياضية", مجلة بحوث كلية التربية الرياضية بنين جامعة الزقازيق, 2014
More
Ahmed Hosieny Sayed Ayoub, ""آليات تسويق الرعاية الرياضية بالأندية الرياضية بجمهورية مصر العربية"", مجلة كلية التربية الرياضية بنين, 2014
More
Ayman Ali Abdelhamid Elshaer, "التوافق الدراسي لدي طلاب كلية التربية الرياضية للبنين جامعة الزقازيق وعلاقته بتحصيلهم الدراسي.", كلية التربية الرياضية بنات – جامعة الزقازيق., 2005
More
Ayman Ali Abdelhamid Elshaer, "السلوك القيادي وعلاقته بفعالية الاتصال لدى مدربي الأنشطة الرياضية المختارة", كلية التربية الرياضية للبنين بابى قير – جامعة الاسكندرية, 2007
More
Ayman Ali Abdelhamid Elshaer, "واقع ضمان جودة التعليم كما يدركه أعضاء هيئة التدريس بكليات التربية الرياضية", كلية التربية الرياضية بنين–جامعة الزقازيق ., 2007
More
جامعة المنصورة
جامعة الاسكندرية
جامعة القاهرة
جامعة سوهاج
جامعة الفيوم
جامعة بنها
جامعة دمياط
جامعة بورسعيد
جامعة حلوان
جامعة السويس
شراقوة
جامعة المنيا
جامعة دمنهور
جامعة المنوفية
جامعة أسوان
جامعة جنوب الوادى
جامعة قناة السويس
جامعة عين شمس
جامعة أسيوط
جامعة كفر الشيخ
جامعة السادات
جامعة طنطا
جامعة بنى سويف