Zagazig University Digital Repository
Home
Thesis & Publications
All Contents
Publications
Thesis
Graduation Projects
Research Area
Research Area Reports
Search by Research Area
Universities Thesis
ACADEMIC Links
ACADEMIC RESEARCH
Zagazig University Authors
Africa Research Statistics
Google Scholar
Research Gate
Researcher ID
CrossRef
أثر الثقة في العلامة كمتغير وسيط على العلاقة بين ارتباط العميل و الولاء للعلامة " دراسة ميدانية على عملاء مطاعم الوجبات السريعة في القاهرة "
Faculty
Commerce
Year:
2018
Type of Publication:
ZU Hosted
Pages:
59
Authors:
Maha Mohamed Mohamed Ahmed Elbanawey
Staff Zu Site
Abstract In Staff Site
Journal:
مجلة كلية التجارة للبحوث العلمية، كلية التجارة، جامعة الإسكندرية مجلة الدراسات و البحوث التجارية، كلية التجارة، جامعة بنها،
Volume:
Keywords :
, الثقة , العلامة كمتغير وسيط , العلاقة , ارتباط
Abstract:
The concept of consumer engagement has gained substantial importance from both academicians and practitioners. Consumer engagement antecedents have been studied extensively in comparison with its consequences despite its role in enhancing c
Author Related Publications
Maha Mohamed Mohamed Ahmed Elbanawey, "دور رأس المال النفسي كمتغير وسيط على العلاقة بين القيادة الجديرة بالثقة و الارتباط الوظيفي "دراسة تطبيقية على العاملين بالإدارات العامة في جامعة الزقازيق"", المجلة العلمية لقطاع كليات التجارة، كلية التجارة، جامعة الأزهر, 2015
More
Maha Mohamed Mohamed Ahmed Elbanawey, "Factors affecting consumer–brand identification An empirical study among smartphone users in Egypt", Scientific journal: Commerce and Finance, Faculty of commerce, Tanta University, 2017
More
Maha Mohamed Mohamed Ahmed Elbanawey, "Proactive personality, job autonomy and career competencies as antecedents of job crafting among academicians in Zagazig University", Scientific Journal for Commercial Researches, Faculty of Commerce, Monofia University, 2018
More
Maha Mohamed Mohamed Ahmed Elbanawey, "أثر الضغوط التنظيمية والتماثل التنظيمي على العلاقة بين إدراك الأفراد للتسييس التنظيمي وإتجاهاتهم نحو بيئة العمل "دراسة ميدانية على المحليات بمحافظة الشرقية"", مجلة كلية التجارة للبحوث العلمية، كلية التجارة، جامعة الإسكندرية, 2018
More
Maha Mohamed Mohamed Ahmed Elbanawey, "الدور الوسيط للملكية النفسية في إطار العلاقة بين إدراك أخلاقية صناعة القرار التنظيمي و خصائص الوظيفة و السلوك الاستباقي-دراسة ميدانية", مجلة كلية التجارة للبحوث العلمية، كلية التجارة جامعة الإسكندرية, 2018
More
Department Related Publications
Mohamed Elsayed Mosa Sliem, "Organizational performance assessment based on psychological empowerment and employee engagement: PCA-DEA-SEM approach", Emerald Publishing Limited, 2022
More
Sherif Saied Metwally Ismaiel, "أثر الضغوط التنظيمية والتماثل التنظيمي علي العلاقة بين إدراك الأفراد للتسييس التنظيمي وإتجاهاتهم نحو بيئة العمل "دراسة ميدانية علي المحليات بمحافظة الشرقية"", كلية التجارة - جامعة الأسكندرية, 2018
More
Sherif Saied Metwally Ismaiel, "أثر الضغوط التنظيمية والتماثل التنظيمي علي العلاقة بين إدراك الأفراد للتسييس التنظيمي وإتجاهاتهم نحو بيئة العمل "دراسة ميدانية علي المحليات بمحافظة الشرقية"", كلية التجارة - جامعة الأسكندرية, 2018
More
Ola Mohamed Elazazy Ahmed Mohamed Aboedres, "Examining the Mediating effect of organizational politics on personal traits and Job performance relationship-applied study on pubic hospitals in zagazig city", كلية التجارة جامعة الزقازيق, 2020
More
Randa Mohamed Hamdy Alie, "Financial efficiency of commercial banks listed in Egyptian stock exchange using data envelopment analysis", Emerald Publishing Limited, 2022
More
جامعة المنصورة
جامعة الاسكندرية
جامعة القاهرة
جامعة سوهاج
جامعة الفيوم
جامعة بنها
جامعة دمياط
جامعة بورسعيد
جامعة حلوان
جامعة السويس
شراقوة
جامعة المنيا
جامعة دمنهور
جامعة المنوفية
جامعة أسوان
جامعة جنوب الوادى
جامعة قناة السويس
جامعة عين شمس
جامعة أسيوط
جامعة كفر الشيخ
جامعة السادات
جامعة طنطا
جامعة بنى سويف