أثر الثقة في العلامة كمتغير وسيط على العلاقة بين ارتباط العميل و الولاء للعلامة " دراسة ميدانية على عملاء مطاعم الوجبات السريعة في القاهرة "

Faculty Commerce Year: 2018
Type of Publication: ZU Hosted Pages: 59
Authors:
Journal: مجلة كلية التجارة للبحوث العلمية، كلية التجارة، جامعة الإسكندرية مجلة الدراسات و البحوث التجارية، كلية التجارة، جامعة بنها، Volume:
Keywords : , الثقة , العلامة كمتغير وسيط , العلاقة , ارتباط    
Abstract:
The concept of consumer engagement has gained substantial importance from both academicians and practitioners. Consumer engagement antecedents have been studied extensively in comparison with its consequences despite its role in enhancing c
   
     
 
       

Author Related Publications

  • Maha Mohamed Mohamed Ahmed Elbanawey, "دور رأس المال النفسي كمتغير وسيط على العلاقة بين القيادة الجديرة بالثقة و الارتباط الوظيفي "دراسة تطبيقية على العاملين بالإدارات العامة في جامعة الزقازيق"", المجلة العلمية لقطاع كليات التجارة، كلية التجارة، جامعة الأزهر, 2015 More
  • Maha Mohamed Mohamed Ahmed Elbanawey, "Factors affecting consumer–brand identification An empirical study among smartphone users in Egypt", Scientific journal: Commerce and Finance, Faculty of commerce, Tanta University, 2017 More
  • Maha Mohamed Mohamed Ahmed Elbanawey, "Proactive personality, job autonomy and career competencies as antecedents of job crafting among academicians in Zagazig University", Scientific Journal for Commercial Researches, Faculty of Commerce, Monofia University, 2018 More
  • Maha Mohamed Mohamed Ahmed Elbanawey, "أثر الضغوط التنظيمية والتماثل التنظيمي على العلاقة بين إدراك الأفراد للتسييس التنظيمي وإتجاهاتهم نحو بيئة العمل "دراسة ميدانية على المحليات بمحافظة الشرقية"", مجلة كلية التجارة للبحوث العلمية، كلية التجارة، جامعة الإسكندرية, 2018 More
  • Maha Mohamed Mohamed Ahmed Elbanawey, "الدور الوسيط للملكية النفسية في إطار العلاقة بين إدراك أخلاقية صناعة القرار التنظيمي و خصائص الوظيفة و السلوك الاستباقي-دراسة ميدانية", مجلة كلية التجارة للبحوث العلمية، كلية التجارة جامعة الإسكندرية, 2018 More

Department Related Publications

  • Tamer Mohamed Hassan Ibrahiem Shahwan, "The association between disclosure level and cost of capital in an emerging market: evidence from Egypt", Afro-Asian J. Finance and Accounting, 2014 More
  • Tamer Mohamed Hassan Ibrahiem Shahwan, "Academic Risk Measures and Audit Qualifications: Evidence from Egypt", Journal of Emerging Trends in Economics and Management Sciences, 2015 More
  • Mahmoud Mohamed Mahmoud Abdlrhman, "Knowledge Management System’s Characteristics that facilitate Knowledge Sharing to Support Decision Making Processes in Multinational Corporations", AIS Electronic Library (AISeL), 2011 More
  • Maha Mohamed Mohamed Ahmed Elbanawey, "Proactive personality, job autonomy and career competencies as antecedents of job crafting among academicians in Zagazig University", Scientific Journal for Commercial Researches, Faculty of Commerce, Monofia University, 2018 More
  • Maha Mohamed Mohamed Ahmed Elbanawey, "الدور الوسيط للملكية النفسية في إطار العلاقة بين إدراك أخلاقية صناعة القرار التنظيمي و خصائص الوظيفة و السلوك الاستباقي-دراسة ميدانية", مجلة كلية التجارة للبحوث العلمية، كلية التجارة جامعة الإسكندرية, 2018 More
Tweet