Workplace Bullying’s practices and results:A comparative study

Faculty Commerce Year: 2013
Type of Publication: ZU Hosted Pages: 43
Authors:
Journal: البحوث التجارية- كلية التجارة جامعة الزقازيق كلية التجارة - جامعة الزقازيق Volume: العدد الأول- المجلد 35
Keywords : Workplace Bullying’s practices , results:A comparative study    
Abstract:
Workplace Bullying’s practices and results: A comparative study Dr.Abeer Osman Atallah Assistant professor Department of Business
   
     
 
       

Author Related Publications

  • Abeer Osman Abdelazez Ataallah, "The Factors Affect Organizational Knowledge Creation Processes in the Egyptian Manufacturing Environment: a comparative Study", كلية التجارة - جامعة الزقازيق, 2014 More
  • Abeer Osman Abdelazez Ataallah, "تأثير الأداء السياقي كمتغير وسيط على العلاقة بين تمكين العاملين والجدارات الاستراتيجية: دراسة مقارنة", كلية التجارة- جامعة بنها, 2014 More
  • Abeer Osman Abdelazez Ataallah, "دراسة تحليلية لتأثير العدالة التنظيمية على التكيف التنظيمى بالتطبيق على الوحدات المحلية", كلية التجارة- جامعة عين شمس, 2015 More
  • Abeer Osman Abdelazez Ataallah, "دور القيادة الخادمة في تفعيل التطوير الذاتي: دراسة مقارنة بالمستشفيات الجامعية", كلية التجارة- جامعة عين شمس, 2015 More
  • Abeer Osman Abdelazez Ataallah, "تأثير المنظمة دائمة التعلم على تفعيل بطاقة الأداء المتوازن – دراسة تطبيقية", جامعة الأزهر, 2012 More

Department Related Publications

  • omnia Abdelaziem Abdelhaliem Helal, "The Effect of Facebook Marketing on Brand Engagement: The role of Demographics and Psychographics An empirical study on smartphone users in Egypt", مجلة كلية التجارة للبحوث العلمية، كلية التجارة، جامعة الإسكندرية, 2018 More
  • Abeer Osman Abdelazez Ataallah, "تأثير الأداء السياقي كمتغير وسيط على العلاقة بين تمكين العاملين والجدارات الاستراتيجية: دراسة مقارنة", كلية التجارة- جامعة بنها, 2014 More
  • Zaki Mahmoud Zaki Sakr, "Factors Affecting Organizations to Apply Telework: A Comparative study between Public education and Private education", كلية التجارة- جامعة الزقازيق, 2011 More
  • Maha Mohamed Mohamed Ahmed Elbanawey, "Factors affecting consumer–brand identification An empirical study among smartphone users in Egypt", Scientific journal: Commerce and Finance, Faculty of commerce, Tanta University, 2017 More
  • Yousry Ali Ali Sayed Ahmed, "Real earnings manipulation surrounding mergers and acquisitions: the targets’ perspective", Emerald, 2021 More
Tweet